Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Neu: PSRUTI Manual auf Niederländisch

Einklappen
X
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Neu: PSRUTI Manual auf Niederländisch

Remy Krom aus Belgien hat die deutsche Bedienungsanleitung von PSRUTI ins Niederländische übersetzt.
    Recht herzlichen Dank an Remy für den großen Aufwand.

Download unter PSRUTI von meiner Homepage.

Vertaling Duitse handleiding PSRUTI naar het Nederlands door Remy Krom.
    Als gebruiker van een Yamaha PRS S750 heb ik enige tijd gezocht naar geschikte Software, om voor dit Keyboard leesbare Midi bestanden te maken. Dit wilde ik zo mogelijk met, vanuit muzieknotatie software gegenereerde Midi-bestanden doen. Als muzieknotatieprogramma gebruik ik al jaren naar tevredenheid het programma Harmony-Assistant van Myriad, mede vanwege de betaalbare kostprijs.
    Op Internet kwam ik het PSRUTI programma versie 8.8 tegen, dat ruimschoots aan mijn wensen lijkt tegemoet te komen. Na uitgebreide studie blijkt het programma veel mogelijkheden te bieden om midi-bestanden na te bewerken en geschikt te maken voor Yamaha Keyboards. Om de studie voldoende diepgaand te doen, heb ik de Duitse handleiding in het Nederlands vertaald. Omdat het hier freeware betreft heb ik deze ook beschikbaar gesteld aan Heiko Plate voor verdere verspreiding, ter ondersteuning van PSRUTI.
    hpmusic: http://www.heikoplate.de/mambo
Lädt...
X